Tuesday, July 24, 2007

Perkahwinan..


Hampir 2 bulan me n ady life together as husband n wife.even kami jarang dapat bersama,tp tiap saat yang dapat kami habiskan bersama aku akan sedaya upaya membahagiakan dia..make him happy is the best thing i can do.maybe sometimes kami bergaduh..tp biasa la..adat umah tangga.


.


abang jugak tak penah marah aku,tengking aku ke..cakap lembut je ngan aku.cuma kadang2 dalam lembut tu aku terasa.tp aku slalunye cakap tengking ngan dia.bkn aku mrh.cuma kdg2 aku ni mmg kasar.tapi aku tgh berusaha jadi isteri abang yang baik.aku cuba cakap lembut2 je ngan abang.cuba ambik ati mama..stakat ni aku happy jadi sebahagian daripada family abang.byk benda yang aku tak jumpa dalam family aku,aku jumpa dalam family abang.aku ada mak mertua yang sayangkan aku(hopefully la),adik2 ipar yang hormatkan aku,pakcik/makcik yang sayangkan aku n paling penting tok wan yang sporting.tak macam tok aku yang tak penah pun sayangkan aku..


ok la dulu wat hari ni..thanx abang for being a good husband for me. i luv u soooo much!!!

No comments: