Thursday, August 6, 2009

di hari2 terakhir kehamilan...

sedar tak sedar,aku dah smpai ke hari-hari terakhir kehamilan kedua aku..
makin berdebar2.dah beberapa kali keluar lendir campur darah..
tp smpai hari ni..masih lom bersalin.
semalam p check up kat hosp. selayang.tp doc kate jalan lom bukak.
so aku terus je p keja..hari ni pun masih takde ape2..still datang keja..

baby zhariff,bila nak kuar ni?
jumpa ibu,papa n abang iman??
tolong ibu ye..jgn kasi ibu sakit sgt..hehehe..

last scan doc kate bby zhariff dah 3.6 kg.
mak aii..besar dari iman..
agaknye sbb hari2 minum ais
nak kate aku mkn byk..tak pulak sbb aku gigih berdiet sbb tanak kasi berat lebih dr 72 kg
takpe la..kecik ke..besar ke..asal sihat udah la..

hurmmm..tomorrow kat opis ade pot luck
mkn pg..nak wat nasik lemak.tp aku nak masak sadin je
org lain yg bwk nasik lemak n sambalnye
tp ntah sempat ke idak tu
ntah2 bersalin malam ni..ekekkekek

1 comment:

mum of 2 said...

waaaahhh...ada blog tapi tak bagi tau pun!