Tuesday, March 16, 2010

Nenek Arrayan

Ni story pasal my golden boy,iman..
dia ni aku tak dedahkan sgt ngan katun
so tiap2 pg kalau dia bg awal, aku buatkan susu n bukak channel Oasis (106)
dengar indahnya iman(zikir)
dia mmg suka n takkan bergerak dr dpn tv..
so aku boleh la buat keja lain tanpa gangguan..
kalau aku tak bkk tv pun dia akan suruh ukak ibi(bukak tv)
atau pun dia bukak sendiri n kasi remote astro kat aku suruh on astro..
kalau time azan tuh..dia cpt2 kate..epuk eyut(tepuk perut)
n sepanjang org kat tv tu dok ketuk beduk,dia akan tepuk perut dia..funny!

n terbaru..dia terbekenan kat rancangan talk show Ar Rayyan
yg Datuk Dr Fatma Al Zaharah jd host tu.
asal nmpk je muka org tu dia ckp nenek ayan..!
hahaha siap kenal dah tu..
bila masa ntah org tu jd nenek dia!
ari tu rancangan tu dah abis,dia marah2 kat aku..kate aku tukar channel...
sabar je la..

No comments: